snö snow nieve schnee

har installerat min första termometer/väderstation.
ja jag fick en när vi lekte julklappsbytet
den var INTE köpt av mamma, som man skulle kunna tro om man läst följande.
utan att sänka mig själv för mycket
så vågar jag påstå att jag nog kommer att titta till den ett par gånger.
men det kommer inte att bli något excelprogram.
nu är det förresten -5.7 °c till vänster om min balkong.
till höger om den om du står ute på gatan och tittar upp.
något jag däremot kommer att lägga in i något slags bokföringsprogram är år 2011s inköp.
än så länge är den totala summan 0 kr.
förra året köpte jag tydligen kläder och skor för 24 577,50.
jag vet inte riktigt vad jag tycker om den summan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0