vas - vård av själv

det är först i efterhand som jag inser att det absolut inte var ett alternativ att gå till jobbet.
om ens i fredags..då jag gick.
det är först nu
3 liter snor (läs 3 liter) senare
som jag nog vet med säkerhet.
eller skulle jag ha grejat att jobba?
ja kanske.
kunde ha gått hem imorrn istället eller i övermorrn.
man får vara hemma när man är sjuk. det har vi bestämt tillsammans mina kollegor och jag.
det är ett bra beslut.
men jag tycker ändå att det hade känts mer ok
om jag åtminstone hade kräkts lite eller haft en feber som höll i sig.
men jag hatar att spy och har ingen glass hemma som skulle hjälpt mig igenom febersvettningarna.
så rätt tacksam ändå såhär i efterhand
över småväxlande temperatur och niagarafalls-feat-hooverdammen-näsa.
om du fattar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0