tänker jag fel nu kanske?

men vad är meningen lixom??
(ja jag skrev ett x där...det är väl ingen ide att krampa sig fast vid stavningsregler som sjunger på sista versen lr?)
ännihau:
jag fick en idé på ett tvprogram som innehåller tre succedoftande komponenter.
skolklass in action, dold kamera och utröstning.
jag misstänker tyvärr att det ändå inte skulle locka så himla många tittare
men jag kan tänka mig att give it a go söm än säjjer
kan faktiskt tänka mig att ställa upp med min egen klass.
vid närmare eftertanke skulle det ändå räcka med bara pilotavsnittet
att det heltenkelt sker en enda stor utgallring ganska så med en gång.
kanske bestämmer man sig för 3-4 styck (give or take zero) som omedelbart får packa sin väska och säga hejdå till övriga.
till just övriga ger man exempelvis glass och popcorn (som belöning för visat intresse och aktivt trevligt deltagande) samtidigt som de utröstade lämnar klassrummet.

typ nåt sånt.

*slår huvudet hårt i betongen och räknar ner timmarna* 


Kommentarer
Postat av: Lycka

Nu är det väldigt snart sommarlov!

ler uppmuntrande

(ganska likt Gunillas leende nu när jag tittar efter)

2011-06-09 @ 07:54:29
URL: http://www.doulalycka.se
Postat av: maja

Mycket snart...

trampar fram och tillbaka med nickande huvud

(exakt som Gunilla)

:-D :-P ;-) :-O

2011-06-10 @ 16:26:55
URL: http://mmmajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0