kris

insåg det i sista stund
precis innan jag skulle trycka på enter
att jag höll på att handla skivor på cdon.
jag hade inte ens handlat upp till fraktfritt och var stolt över en väldigt modest varukorg.
(håkans "2 steg från paradise", bombay bicycle clubs "flaws" och turin brakes "outbursts")
men jag har ju köpstopp.
om så bara för januari månad, till att börja med.
(har inte riktigt bestämt mig hur år 2011 kommer att se ut köp vs köpstopp,
hur många månader och isåfall vilka)
mitt stora dilemma nu är att jag har en rabattkod på 50 kr som går ut den 23 januari.
är det någon som kan köpa ut åt mig och låta mig betala i februari??
koden, kT9jmgA31, kan du ju använda själv, 
om du nu inte vill köpa något till mig.
så snäll är jag.


Kommentarer
Postat av: C

Duktig du är älsk! Jag har tydligen inte köpstopp, det blev ett par låga converse visst... Ljusbruna. För det är tydligen vad jag behöver... Ses snart! Puss

2011-01-06 @ 08:15:13
Postat av: J.

Själv så utnyttjade jag min rabattkod. Film och bok för mörka januarikvällar!

2011-01-14 @ 17:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0