890914!

"Jag har just kommit hem från Anna, vi har läst på läxorna och gjort klart våra grupparbeten. Emma är ju ihop med Mathias och igår kom hon fram till mig efter träningen och sa: "-Du, Maria. Jag tror nog att jag ska göra slut med Mathias. Jag är inte kär i han längre, tror jag!" Jag blev helt paff, hon som var så kär i han och han som tycker mycket om henne. Då, när hon sa det till mig så lät det på henne som om hon inte tyckte att han var shysst. "-Han är snygg, men han kan ju inte bara va snygg." Det är väl klart att jag blev glad men också ledsen. (för Emmas skull som inte förstår att hon har världens underbaraste kille) KRAM MARIA!"  

890915!
"Idag gjorde Emma slut med Mathias. Det är fredag och jag, Anna och Therese ska kanske hyra videofilm och "mysa", för vi har inget annat att göra ikväll. Annars kanske jag tar en sväng bort till "gårn", men vi får se. Vi syns nog mer idag, för klockan är bara 16.30. Men "Hej då" så länge. (Maria)
Mathias Ljungström 8E I love you"


Kommentarer
Postat av: Jess

Måste säga att jag tycker Maria på 14 jordsnurr är en väldigt sympatisk och godhjärtad ung kvinna.

Som växte upp och fortsatte att vara likadan.

2011-01-27 @ 20:53:09
Postat av: maja

Äsch..

2011-01-27 @ 20:56:15
URL: http://mmmajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0