890910

jag tycker egentligen inte om att fnissa bakom ryggen på den där 14åringen.
jag vet ju hur hon mår
och hur hon ser på sig själv
i den där långa beniga kroppen
med det där stora lockiga ostyriga håret.
men jag bara måste.

"Hur ska jag kunna vara kär i Mathias när en av mina bra kompisar är ihop med han. Jag har undrat varför jag inte är svartsjuk på Emma men jag kan inte hitta någon bra anledning. Jag var ju säker på att jag älskade honom och är det nog ännu. Men hur skulle det vart om han vetat vad jag tyckte inför han, om han vetat att jag var kär i han?"

"Jag kan inte tänka mig hur jag skulle kunna vara glad nu. Till det yttre är jag lika glad och rolig som alltid....men innerst inne, där värker det som bara den. Det känns egentligen bara hemskt och tomt. Det ända
(red.anmärkning: hehe) som gör mig glad är Mathias'es ansikte när jag ser det...och låten "license to kill" som vi dansade till. KRAM Maria."

senare på kvällen.
en väldigt stark dikt.
väldigt.

"Jag vet,
är nästan säker på att......jag älskar dig.
Men vet du,
är du nästan säker på......att jag älskar dig.
Om du vet eller om du inte vet......
det spelar ingen roll,
för min kärlek slocknar aldrig....
Kärleken till dig.
En dag vill jag ha svar,
svar från dig, att du älskar mig.
Samma svar som du fick av mej.
Älskar, eller, älskar inte...
Jag älskar dig......

Puss o Kram
I love Mathias.L.
Maria.-89"


Kommentarer
Postat av: Lycka

Åh, alla dessa känslor!

2011-01-27 @ 09:28:49
Postat av: J.

Hur orkade man med att vara tonåring???

2011-01-27 @ 16:36:50
Postat av: maja

Lycka:Jag veet!

J.:Jag veet inte!!

2011-01-27 @ 21:33:21
URL: http://mmmajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0