890908 - Kära Dagbok! (FYI:fjortisårsdagen...fast lite senare)

"Idag skulle jag ha gått på disco i Tanum men eftersom jag fyller 14 idag och släktingarna inte kunde komma någon annan dag så tyckte inte mamma att jag skulle gå. Jag förstod men blev ledsen. Jag hade nämligen hört att Mathias skulle dit. Nu måste jag stå ut 2 veckor tills nästa gång. När jag kom till skolan idag så visste hela klassen att jag fyllde år idag. jag såg Mathias 2 gånger och hälsade. Jag tror att jag älskar honom över allt annat. KRAM Maria"

Fortsättning följer redan nedan

"890909!
Idag har jag haft kul med Emma(som är kär i Mathias med. Hon var på Tanum igår och då blev de ihop. Himla kul. Men jag är glad för hennes skull), Erika och Angela. Vi har vart på björke hos Angelas hästar 'King' och 'Docka'. Vi hade kul."


Kommentarer
Postat av: J.

Näääääee! Du var tvungen att stanna hemma och så blir Emma ihop med Mathias?! Skandal!



(Väntar med spänning på fortsättningen.)

2011-01-26 @ 19:32:30
Postat av: maja

Hahhaha...visst ärre en cliffhanger utan dess like!

2011-01-26 @ 20:35:19
URL: http://mmmajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0