890825 - Kära Dagbok

"...och rätt som det var kände jag en knackning på ryggen. Jag vände mig om och där stod Mathias och frågade om vi skulle dansa "JAAAAA" tänkte jag. Vi gick upp på dansgolvet och så la han händerna runt min midja och jag mina runt hans hals. Jag la huvudet mot hans axel och började dansa, en stund efter kände jag hans huvud på mitt och du vad rädd jag var för att jag skulle lukta svett, men det gjorde jag nog inte hoppas jag."

Fortsättning följer (eller som jag skrev i den lilla blå dagboken varje kväll när jag var 14 år:
"Nu orkar jag inte skriva mer kära dagbok, vi hörs mer imorgon. KRAM Maria who loves Mathias Ljungström<3")

Kommentarer
Postat av: Lycka

:-)

2011-01-25 @ 07:25:58
Postat av: maja

Behöver jag tillägga att jag nu tagit ner de gamla dagböckerna och diktböckerna från vinden... :-)

2011-01-25 @ 20:25:03
URL: http://mmmajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0