snap!

bägaren hade fyllts på den där sista timmen då jag egentligen inte ens skulle varit kvar på jobbet
men det hände grejer
och då går man inte hem.
vi gör inte så. 
plötsligt blixtrade det vartfall till för ögonen
och jag kände hur det blev kokhett i kinderna
hur saliven rann till
och hur händerna började skaka.
sedan gick allt fort.
jag slet upp den sparkande ungen från golvet.
tryckte hans små tunna armar så hårt att mina egna händer vitnade.
det flög spott från min mun och det gick som en arg fläkt genom hans jävla hår när jag skrek
"för i hela helvetes jävlar. nu får det faaaan var nog. sluta sparka. sluta säg fuck you. sluta säg till dina klasskamrater att de ska knulla sin morsa. de är bara 7 år, det är helt jävla omöjligt!! märker du inte att jag är förrrbannad!!"
sen slängde jag ner honom på golvet inför de andra ungjävlarna som bara satt och gapade.
jag tryckte ner honom mot mattan, satte mig på hans rygg och dunkade hans lilla huvud i golvet.
tills han äntligen tuppade av.
så blev det äntligen tyst.
heeeelt tyst.
då torkade jag bort saliven med mina blodiga händer
och med uppspärrade ögon blängde jag till på de andra ungarna och skrek för full hals
"är det nån mer som ska sparka spotta och slå, eller kalla sina kompisar för bajskorvar och bögar så kåmm ann!
be my guest! bara gört!! testa mig!! men kom faan inte och gnäll sen när jag har slått in den där jävla mjölktandraden på dig!"

typ så gick det till.
eller jag hade velat göra så vartfall.





(update:ibland behöver man visst skriva av sig lite.
det här var väl det värsta jag någonsin skrivit.
blir illa till mods bara av att läsa.
är tacksam för tålamodet, behärskningen och förmågan att andas lugnt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0