hoover

jag fick äntligen fingrarna ur och fick tag på dem imorse.
om jag gissar så har den väl vart trasig i sisådär en vecka
minst.
det var längesedan bregottet var hårt och mjölken kall.
om jag tänker efter så är vi nog inne på uge to
mitt sk kylskåp och jag.
skinkan var ju faktikst grönluddig redan i fredags.
very fresh.
tyvärr kunde jag inte svaret på hans fråga om tillverkare
när jag satt i bilen imorse
så jag får göra ett nytt försök imorrn.
och balkongen får fungera som kylskåp ännu ett dygn
och kvällsmaten är som sig bör när det snittar på -12 ute.
en styck fryst mögelost + ett halvt paket digestive
en fryst morot
tre varma koppen med olika smaker
och de luxe knäcke från alsters julmarknad.
är obehagligt mätt men längtar nåt väldigt efter kall mjölk.

p.s. tänkte steka ägg men de var frusna

Kommentarer
Postat av: C

good for you! :)

p.s. äggen behöver ju inte stå ute...

2011-02-22 @ 17:38:05
Postat av: maja

vi skulle kunna kalla det för ett misstag.

hälften av varorna i påsen mår finfint i rumstemperatur.

2011-02-22 @ 18:05:50
URL: http://mmmajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0