891010!

Idag har jag sett honom 2 gånger. Klockan var runt 12.00 och jag skulle bort till gymnasieschemat och kolla om Tony hade rast. Just som jag stod där och tittade ut genom fönstret över skolbacken så får jag se Tony och 3 till komma uppför trappan till skolan. Jag ropade på Linn, som var borta och låste upp skåpet, att hon skulle komma. Hon kom rusande och jag tittade ut och mötte "blicken", jag blev helt röd i ansiktet och tittade bort, när jag tittade ut igen mötte jag den igen och tittade bort igen, tabbe va. Han fattade nog aldrig något. Dom skulle upp och äta. Sen hade dom matteprov i 245:an som är 2 klassrum bredvid oss. Då offrade jag en rast så att jag kunde sluta tidigare, men jag fick aldrig se honom (SNYFT). När vi stod och väntade på bussen kom 275:an och jag tittade in i den och fick se Tony. Jag blev helt vild. Jag är så kär. Jag tror han har "sett" mig. KRAM MARIA.J I love you TONY.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0