891006!

Jag var så orolig att inte Tony skulle på Tanum, utan att han skulle till Surbrunn i sta'n istället där 9d hade fest. Men när klockan var runt 22.00 så fick jag se Tony och hans kompis, han har klippt sej och är så snygg och ser bara ännu goare ut, han hade på sej blåa jeans och en jeansskjorta. "Jack Daniels" står det på den. Vi gick upp och dansade och jag hade perfekt utsikt över Tony. Jag var där med Anna, Therese, Linn, Maria.L, Andreas Kvick, Henrik Modh, Emma, Karin, Ylva, Carolin. En himla hög men det är roligare då. Lite senare på kvällen dansade vi borta i ett hörn, där var vi hela tiden nästan. Då var Tony och hans kompis där och dansade, kul. Då tittade han på mig och jag blev helt frälst när jag såg in i hans ögon, dom är helt underbara. Sen gick vi ut och när vi kom tillbaka så satt dom på ett bord där vi dansade. När jag gick förbi dom så var det nån som puttade mig lätt på benet. Jag vände mig om och mötte Tonys ögon och han log. Sen gick dom ut och jag trodde dom hade gått, jag gick ut med Emma efteråt men dom var inte där. Vi gick in och ställde oss och kollade på dom som dansade. Helt plötsligt stod Tony där, 1 meter ifrån mig och dansade. Då var jag tvungen att dansa igen. Jag dansade knappt en 1/2 m från han. I love him KRAM MARIA J.

 
med jack kan man göra goda lynchburg lemonades.
det vet jag nu.
det visste jag inte då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0