891002!

"Jag hatar Helena och Therese. Kommer du ihåg den gången på Tanumsdiscot som Mathias bjöd upp mig. Det var dom som hade frågat om inte han kunde bjuda upp mig. Jag förstod det nästan från början att det inte var han som ville det. "Ska vi dansa eller?" frågade han ju. Det låter ju så tyket. Jag fick reda på det av Angelica Lundin. Åh, vad tätta folk. Jag ska inte visa att jag vet utan spara det till nån annan gång. Teresa Haugland hade blivit så sur på Helena och Therese när hon fick reda på det samma kväll som vi dansade, att när Helena och Therese sa att det var nån som var tyken så sa Teresa, "Tala på att va tyken ja, jag känner faan för att berätta för Maria." KRAM MARIA"

Kommentarer
Postat av: Hea...

Men herregud vad dum jag var...fy på mig...ber om ursäkt så här 100 år senare..e väll lite väl sent men men ..du fick iallafall mig att ta fram min gamla låda med dagböcker.....ha ha..liiiiiite kul hade vi allt emellan åt...hi hi....Skee by night..kramisar

2012-03-09 @ 17:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0