890930!

"Jag tror inte jag är kär i Mathias längre. På tanums discot den 22:de blev han ihop med Malin Johansson i 8c. Han har blivit så tyken nu på senare tid. Nu är jag lite kär i en kille som går i 1:a året på gymnasiet, han heter Tony. På Tanums discot satt jag och Emma och pratade, då gick han och hans kompis runt vid oss, plötsligt tittade jag på honom när han stod 2-3 m ifrån oss. Då pekade han på mig och sa "Duu...." sen sa han inget mer så jag vände mig mot Emma igen. Sen gick dom. Undrar vad han skulle säga. Han är lite kortare än mig.  KRAM MEJ"

(Längst ner på sidan har jag ritat två pyttepyttesmå streckgubbar. En längre med långt lockigt hår och en kortare med rakt hår som står upp.)

Kommentarer
Postat av: J.

Ojoj, man får sån hjärtkramp! Hur ska det gå för lilla Maria?

2011-02-02 @ 09:38:22
Postat av: Emmelie

Älskar!

2011-02-03 @ 11:59:25
URL: http://lillaslinkan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0