kuckelikuuuu

det första jag tänkte på
när jag blev stående framåtlutad med ena handen i ett fast grepp om byrån och den andra knuten mot bröstkorgen 
efter att ha låtit mig väckas av koltrasten kerstin imorse var:
tänk om jag också har fått kol.
man kan faktiskt få det av rökning och efter den där riviga sista ciggen i måndags så skulle jag inte vara förvånad.
jag får väl lägga av helt helt enkelt (ja det ska vara två helt på raken där..läs igen så märker du)
inte som den där gången då jag gick 'ner' från marlboro till lite mildare mentholvarianter.
vad finns under menthol liksom, som fortfarande smakar lugn?
och det viktigaste
är det värt det?
både ja och nej antagligen.

ännihauw: det bådar gott inför helg med väder och annat
och jag kommer säkerligen smörja halsen invärtes med barnolja, smör eller honung(?)
så att jag kan ligga på den där filten med solen i ögonen och livet i kroppen.

ps. du kan klicka på bilden om du har dålig syn .ds


Kommentarer
Postat av: Jess

Kuckeliku! Nu är det påsklov med vin, fina vänner, fina pojkar inklusive Håkan live, och kanske lite godis också! Vilket ägg!

2011-04-20 @ 16:35:32
Postat av: maja

ägg. dä ä gött dä.

2011-04-20 @ 22:56:43
URL: http://mmmajs.blogg.se/
Postat av: Tindra

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-11 @ 11:26:39
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: maja

Tindra: Tack själv för att du tar dig tid till att läsa min fullkomligt menlösa blogg:-)



En stilla undran bara...vad är det du lärt dig?

2011-07-13 @ 14:05:52
URL: http://mmmajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0