låg lägre lägst

jag har gått runt och haft fel skärpa på glasögonen.
inte konstigt att jag gått in i väggar
försökt hämta ut vinst på nitlotter
ramlat och skadat ett och annat organ
eller kommit hem med en liten hårig bredarslad gris i den miljövänliga tygpåsen.
nu när jag tagit av glasögonen ser jag klarare än någonsin.
jag ska låta dem ligga på hyllan ett tag.

min första observation som klarsynt är.

det syns att det inte egentligen är en lugg,
att håret är kammat från bakre delen av huvudet
över de där mindre beväxta delarna.
det kallas alldeles bestämt för en comb over.
och ja.
det syns även om man sätter en huvudbeklädnad på.


Kommentarer
Postat av: Jag

High Five!! Hahahaha

2010-09-23 @ 22:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0