ligga? nej tack

det pratas och skrivs
diskuteras och debatteras.
om nekrofili
pedofili
och dendrofili.
zoofili
klysmafili
och
actrotomofili.
så att jag blir trött.

(ja okej..
det kanske det inte gör)

och självklart är det upprörande
att läsa om hur någon gnuggat sig mot ett ulligt gulligt får 
eller slickat upp en hängbjörk i brygga.

men i mitt sökande bland alla dessa sexuella avvikelser
så blir jag upprörd över att inte hitta den värsta.

att bli sugen på en pennvässare
eller tända på kläder i nylon låter märkligt.
men det är nästan konstigare
och mer avvikande
att inte bli kåt på något.

1 på 100 är asexuella.
häng dem högt!
de perverterade svinen.


Kommentarer
Postat av: C

WORD!

2010-01-20 @ 15:35:10
Postat av: maja

ÖÖh ja! Tacka vet jag folk som vill!!

2010-01-24 @ 02:21:12
URL: http://mmmajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0