22

nyss blev jag klippt.
grattis tänker du.
tack säger jag.
det var exakt 397 dagar sedan
och det blev en förvånansvärt liten hög med hårtestar på golvet i emelies vardagsrum.
jag hade räknat med en betydligt större hög.
men det hade tydligen klippt sig självt.
håret.
nu skinksmörgås nummer två, tre och fyra för dagen.
snart öppnas ett paket med bortahemmastickade röda lovikavantar och jag hoppas hon blir glad.
god dan före dan före julafton.
passa på att njuta nu för det är snart slut.
om fyra dagar återgår allt till normaltillstånd igen.
då är det 75% på vintersaker och julgranskulor
och affärerna börjar skylta om inför midsommar.
det kanske är läge att slänga ut en liten undran om det är någon som har nå planer?
jag är glad bara det finns lite sill och nubbe samt ett par korvar till efter kvällsdoppet.

run hamster run.
fort som fan så du hinner med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0