om att inte kunna bestämma sig

fan.
jag hade massa saker som jag ville blogga om idag.
om att jag köpte busskort idag igen och
att bror henrik tog bussen till simskolan ute på rossö en sommar när han var liten.
om att han inte doppade sig en enda gång och
att han ändå egentligen bara ville åka buss.
om att jag stack in och sa hej till larsdavidjoakim på krps fritidsgård idag och
att jag och teresa hängde på gårn i skee .
om att vi mestadels stekte hamburgare i köket och hängde i rökrummet och
att det faktiskt fanns rökrum 1990.
om att vi tankade mopederna på bp och
att vi fick köpa cigaretter fastän vi bara var 15.
om att jag vill gå ut och plocka eller ja stjäla fina vita hortensia i den där trädgården och
att anna m och jag pallade äpplen hos hennes granne och att den där stora stora svarta pudeln var lös.
om att det var lite tjatigt för oss att vara 14 på olika sätt och
att det faktiskt händer även nuförtiden
att man blir trött på att känna sig som 14. 
ja.
du fattar.
jag kan inte bestämma mig.


Kommentarer
Postat av: C

ja tänk va trevligt det vore att stjäla några blommor!

2009-09-07 @ 20:41:07
Postat av: maja

jag föreslår lite stöld imorrn.

2009-09-07 @ 20:55:39
URL: http://mmmajs.blogg.se/
Postat av: A fan of Schmidtmeister

Är det inte roligare med låtsaspengar än busskort?

2009-09-08 @ 12:33:40
URL: http://hitmenintelangre.blogspot.com/
Postat av: maja

roligt och roligt.

2009-09-08 @ 22:30:27
URL: http://mmmajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0