M som i Menlöst?

det här
är ju egentligen inte alls
något som passar in här
eller som definierar mig
maja
men
men
jag fann det
och här är det.

"Alla svars begynnelsebokstav skall vara densamma som mitt namns.
Enbart sanningsenliga samt unika svar."
1.   Vad heter du? Maria Kristina Johansson
2.   Ett ord på fyra bokstäver: Majs
3.   Flicknamn: Maja
4.   Pojknamn: Melker
5.   Yrke: Mellan loven mellanbarnlärare
6.   Färg: Mörksvart
7.   Klädesplagg: Med fördel, förutom vid dammsugning
8.   Mat: Minst tre kokta korvar i samma bröd= ett s.k. Gangbang (med stark senap och västkustsallad)
9.   Sak i badrummet: Munsårssalva och mascara
10. Plats/stad: Madrid
11. En orsak att vara sen: Min tidsuppfattning
12. Något man skriker: Maammaaa!!
13. Film: Meningen med livet, Morrhår och ärtor och Mississippi brinner
14. Något man dricker: Mjölk med oboy
15. Band: Muse, Markus Krunegård (ja ja, inget band), Magnus Carlson (samma här..), Moneybrother och Mew.
16. Djur: Marskatt eller majsorm
17. Gatunamn: Malmskillnadsgatan?
18. Bil: Motorfordon med, vanligtvis, förbränningsmotor
19. Sång: Mannen i den vita hatten (16 år senare)
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Musikfestival


Kommentarer
Postat av: C

ett s.k. Gangbang! =)

o för den delen innefattar inte det nödvändigtvis stark senap... jag vill ju ha ketchup o vanlig senap på min tex...

=)

2009-02-21 @ 17:28:33
Postat av: Skägget

Jag blir glad när du har MUSE först i uppräkningen! :)

2009-02-21 @ 22:02:30
URL: http://skaegget.blogg.se/
Postat av: majs

C: Ketchup sänder ut dåliga vibbar.

Men ok. Korven är ju huvudrätten vartfall.

Skägg: Jag blir glad att du blir glad.

2009-02-22 @ 21:02:46
URL: http://mmmajs.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0