reborn doll - my fake baby

jag landar på tv 4 och kommer på mig själv
plötsligt
att jag bara stirrar, gapar och säger "men fy faaaaan. uuuuh" högt för mig själv.

"när jag är ute på stan själv är det ingen som lägger märke till mig. men när man har en bebis är det många som stannar och pratar med dig. det är bara tre veckor kvar nu. det är jättespännande"
man kan ju tro att programmet handlar om gravida kvinnor.
men nej.
neej det gör det inte.
en annan säger.
"jag försöker föreställa mig vad hon skulle göra härnäst. hon skulle antagligen vända på sig och krypa iväg. om hon var ett levande barn."

dokumentären (om man nu kan kalla det så....) är från england. skräll.

hittar inget youtubeklipp...de har blivit borttagna.
men det går i repris nu på lördag, den 4e oktober

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0