vad händer?

en familj i baltikum övergav sitt adoptivbarn för att klara ekonomin 
och ernst billgren säljer sina sopor på nätet.

jag undviker numera att handla skivor och kläder på internet
jag lägger sällan eller aldrig tillräckligt mycket pengar i parkeringsautomaten
och äter så mycket frukt jag bara orkar på jobbet
det är räddningen för min ekonomi.

hur gör du för att klara ekonomin?


2008-10-23 19:32

Egna konton

Konto Kontonummer Belopp
Privatkonto8368-3,XXX XXX XXX-X1,65
Servicekonto 8156-2,XXX XXX XXX-X60,82
Servicekonto 8368-3,XXX XXX XXX-X52,18

e-sparkonto 8156-2,XXX XXX XXX-X15,83

Påminnelser

Inkomna ärenden
Det finns inkomna dokument
Det finns inkomna fakturor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0