golden shower

hade svept lite apelsinjuice ur paketet
och landat i soffan
när jag plötsligt kom ihåg
att det låg något slags godis
i kryddskåpet bredvid fläkten.
nu
efter tvåochenhalv salta polkastänger
så har jag
ont i munnen
överallt i munnen
på läpparna
det känns som om jag har satt  igång ett sånt där jävla munsår
tungan
ja speciellt tungspetsen
om jag drar den mot gommen så känns det som om det lossnar lite skinn

både tandkött och tänder värker.
ja just det.
fluortanten var och hälsade på oss i skolan
förra veckan om jag minns rätt
hon förklarade stillsamt
att samtidigt som karius och baktus äter det söta i vår mun
så kissar de på våra tänder så det blir hål i dem.

jag vill hångla.


Kommentarer
Postat av: Skägget

Mmmmmmysigt.....

2008-10-10 @ 09:46:53
URL: http://skaegget.blogg.se/
Postat av: Mr. Hall

Hahahaha! Alla tänder (ursäkta uttrycket) vi på olika saker. Att vilja hångla efter att ha associerat till golden showers... Jag gillar att du är så självutlämnande! =)

2008-10-10 @ 21:17:47
URL: http://mrhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0