Varför säger man "Kattans" på Lökholmen? Varför inte "Kattans" i Lökholmen?

faaan magnus.
här skulle jag skriva det enda
det enda(!)
av färnas skämt igår som faktiskt var bra.
riktigt bra.
men eftersom alkohol har en sådan inverkan på mig,
att minnet ibland blir.. ja hur ska jag säga? luddigt kanske,
så skriver jag ingenting utan ger er bara det här.

att jag kom sist på på spåret handlar enbart om att den skäggige vet på tok för mycket för sitt eget bästa
samt att färna fuskade till sig 8 poäng på valletta, malta.
dessutom fick han hjälp av mig på gnejs vilket såklart är lite kôrkat.


Kommentarer
Postat av: Skägget

Hahahaha......snart är det fredag igen! :) Chans till revansch....

2008-11-30 @ 15:44:19
URL: http://skaegget.blogg.se/
Postat av: maja

Det borde bli ett stående inslag på fredagskvällarna framöver! Jag kommer att vara ledig vartfall!!

2008-11-30 @ 17:28:50
URL: http://mmmajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0