snillen spekulerar

det var premiär för filtliggande igår
vaddtäcke i 70talsblommigt mönster orange brunt och grönt
x antal koppar kaffe lika många cigaretter avocado kanelbullar körsbärstomater och en kortlek
upprullade och nedhasade uppknäppta jeans
ogenerat fläkande i bh



det värsta med sommaren är alla jävla småkryp sa hon
tvestjärtar ja sa jag och knäppte till hårt med fingret
sedan lyfte jag upp en spindel från filten och hivade iväg den
jag gillar dem inte men jag kan faktiskt ta i dem sa jag
inte som han
den coole
som stod naken på toalocket och skrek som en liten flicka över det oväntade besöket i duschen
ja.
så är det.
vi kom väl på där någonstans
i jagandet av insekter över filten och benen och armarna och halsen och ja tanken på fjanten på toalocket
att det fanns ett speciellt behov som började göra sig påmind efter de där kopparna med kaffe
tanken på en mobil anordning dök upp
det är bara i planeringsfasen ännu

  

Kommentarer
Postat av: C

I like it, I like it alot!!! =)

2008-05-06 @ 21:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0