åshöjden

jag tänker lite nu på om man skall ta på sig benskydd när man ska kolla på fotboll?
inte kolla match på tvn alltså utan live. det verkar ju vara rätt ok på vissa idrottsarenor (läs: hockeyrinken) att ha på sig matchtröja som åskådare så då borde det vara ok med benskydd?
jag kan kanske ta vida byxor så syns de inte under. om någon skulle bli uppretad eller känna sig illa till mods. men så finns de ändå där som ett mentalt stöd.
jag kommer förresten ihåg doften av omklädningsrummet nere på vettland (ja jag säger faktiskt doften för det är kärlek och söt nostalgi förknippat med det där minnet) som om det var i förrgår och blir lite sugen på att köpa en flaska linement.
tjing tjong som jessica säger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0