trenolltillholland

det är kvällen och jag är inte särskilt trött.
jag har ätit en halv burk med solrosfrön, rostade och saltade.
ja en halv burk. i glas från ikea. vet inte hur mycket den rymmer men gott var det.
med solrosfrön.
natten till igår sov jag definitivt inte mer än...jaa..
tror att de tystnade där ute på grannens balkong strax innan halv fem.
sen svettades jag och snurrade en stund.
sen skrek en mås eller två.
sen sov jag.
07.23 stod det på klockan första gången jag tittade.
då var jag tydligen nöjd.
sen bytte jag ut vintergarderoben mot sommargarderoben.
sen gjorde jag rent vattenlåset ordentligt.
jätteordentligt.
rören är rena som en porlande fjällbäck.
sen ringde kyrkklockan en gång.
sen tog jag upp skor som jag som vanligt glömt att jag äger.
det kändes bra.
två stora kaffe, en kalla det vad fan du vill, tre cig, tio röda tånaglar och ännu tre kyrkklocksringningar senare var magen fortfarande tom från frukost.
vänta lite nu..
men nu blev jag nog lite trött.
japp där kom en gäspning.
det är bra det där med flödesskrivandet.
det behöver inte vara meningsfullt.
bara man blir trött.

magnus berättade förresten varför det ringer fyra gånger från kyrkan.
det blev gårdagens lärdom.
och.
det viktigaste.
jåjjagågg ärårr tjåtjerårr.
faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Jess

Tror du det blir lite hemligare om du skriver så?

O för den delen, jag tror att det är ganska uppenbart i hela ditt umgänge ; )

2008-06-12 @ 17:21:40
Postat av: maja

nä nu förstår jag inte.

;-)

2008-06-12 @ 21:57:01
URL: http://mmmajs.blogg.se/
Postat av: Skägget

Vad fan är tjåterårr? Inte är det piratspråk iaf?

2008-06-16 @ 00:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0