.

motorn går på fullt varv o jag kramar ratten hårt.
jag kör längs över vägar måste långt bort härifrån.
bilen rusar genom natten
radion spelar kents om du var här.

i drömmen är du hos mig i drömmen är vi ett.

ibland så kan jag känna röken från din cigarett.
passagerarsätet gapar tomt
och radion spelar kents om du var här.


flyr ifrån dig i blått månsken.
jag är skakad.
jag skakar av saknad.

jag tittar i backspegeln och jag ser dig skymta till
i bakrutans imma ser jag oss två som på film.
i mina ögon svider tårar
radion spelar kents om du var här.

jag inser att det måste vart för bra för o va sant.
osynliga andar drar mig närmre vägens kant.
blodet rusar genom hjärnan
radion spelar kents om du var här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0