när det är tomt i huvudet..

..är det dags att gå ut ur lägenheten då kanske?

igår åt vi alldeles för mycket.
det kommer lite spy varje gång jag rapar sa hon.

alla dog som vanligt i höstlegender.
men jag fick ingen huvudvärk den här gången.
jag fick tre rostade smörgåsar med stekt ägg och skinka på av mig själv.
jag är snäll ibland.

jag har tänkt att modeblogga lite också.
i skrivandets stund har jag på mig:
bruna nyinköpta skidstrumpor, (de tog jag för övrigt på mig vid 5  imorse när jag frös framför tvn. sen har de hängt med) brunorangeblommiga boxertrosor i bomull och en aningen för stor vit tee från en båtluff för 11 år sedan, med trycket ULTIMATE PUB CRAWL "if you weren´t wasted, the week was", på framsidan.

jo förresten. nu fick jag en tanke i huvudet.
det snöar ute.


Kommentarer
Postat av: Mr. Hall

Jag kan också modeblogga lite här: mina nya jeans är så tighta att de stryper blodtillförseln till underbenen. Det kan inte vara bra i längden.

2008-01-07 @ 23:48:42
URL: http://mrhall.blogg.se
Postat av: maja

jaa..jag blir ju faktiskt lite orolig. tänk på att du är lång hallbert. du faller nog rätt hårt när du svimmar.

2008-01-09 @ 22:02:10
URL: http://mmmajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0