ja just det

häromdan kom jag att tänka på något som jag hade glömt bort.
jag blev så glad när jag plötsligt kom ihåg det.
en anekdot ifrån det förflutna.
ett sånt där minne som man nästan minns både smaken och doften utav.
någonting i luften av vår och hundbajs gjorde att jag mindes.
eller så var det någon färg eller någon kommentar kanske?
ja just haha hade helt glömt det där kommer jag ihåg att jag sa efter att minnet spelats upp på näthinnan.
kommer ihåg att jag berättade för den som var bredvid.
hon skrattade och jag nickade och böjde på benen sådär joråsåatteraktigt.

nu har jag glömt bort.
känns trist.
har för mig att jag nog skulle ha velat berätta.
minns inte hur jag tänkte.
eller skulle jag leta reda på något i någon låda kanske?
nu kom jag nästan på det.
var det något med..
nej.
snus? samantha fox?
nej jag kommer inte på det.
har jag tur så finns den där doftkompositionen kvar på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0