hej

jag tänkte bara säga hej.
idag är det allt jag vill säga.
jag lever fortfarande.
jag har bara inte tagit så djupa andetag
jag har nog mest suttit tyst i ett hörn och väst.
inte en sådan som man har till kostymen utan ljudet som i sir väs.

kanske kommer det mer imorrn.
kanske skriver jag något i stil med att det är rätt skönt med vår äntligen eller att jag aldrig mer ska frosta av en frys eller att trasan var precis äckelbrun när jag torkade av balkongen eller att det ibland är jobbigt att hålla käften i mötet med deras föräldrar när man egentligen bara vill skaka om dem och skrika hallå är det någon hemma eller att jag borde slänga ut databordet för att det bara står där och är fult och oanvänt för att jag ändå alltid sitter med den i knät som nu eller att det ibland är kul att skriva utan att använda en enda versal eller punkt eller komma eller att jag skulle vilja äta mer knaperstekt fläsk och bruna bönor för att det är så jävla gott eller att tingsek kommer till stan snart ju och att jag har ångest för att jag inte kommer att ha tid till att lyssna på den nya tillräckligt
jag vet inte
men idag säger jag bara hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0