m som i måndag

platsbanken.se.
bra sida för mig som vill jobba. hittade ett jobb. gymnasiesärskolan. spännande.
ansökningstiden går ut idag.

gillar mitt cv. bra erfarenheter. bra utbildning.
bra ansökan. halvfärdig. proffsig och välformulerad.
ger en positiv bild av mig själv redan på andra raden.

viktigt.

telefonsamtalet.
hej hej.
visa framfötterna.
få dem att plocka fram min ansökan. få dem att göra en notering.
trevlig röst. intresserad och positiv.
överst i cyberhögen.
dit skall jag.
målet.
anställningsintervju.
plocka fram det tunga artilleriet.

men nu står det still.
fritidsintresse?
vad f-n skriver jag?
måste väl ha några fritidsintressen.
ingen frimärkssamling.
inget fågelskåderi.
inget grönt kort.
ingen syjunta.

ångest.

high score på atlantis hägrar. icakuriren.se
ståplats kent i gbg. tradera.com
bosch kombiskåp med ståldesign. 5359 kr. tretti.se
hajsafari. kapstaden.nu
the tough alliance. thepiratebay.org.

fritidsintresse?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0