herr muskel älskar jobben du hatar

glömmer bort att jag dragit upp persiennerna.
god morgon grannar.
tur att det inte hör till vanligheterna att ni sitter där med kikarn riktad mot mitt köksfönster.
eller?
det är trevligt att se ut. det är trevligt att solen ser in. att solen ser mitt kök.
måste vänja mig bara.
måste tvätta fönstrena. så att solen ser in ännu bättre.
väggen mellan fönstrena i köket är grå. det syns väldigt tydligt.
nu när persiennerna är uppdragna syns det ännu tydligare.
gips och spackel.
tre och en halv vecka sedan jag lovade mig själv att diska varje dag. jag diskade igår men inte i förrgår.

solen ser in och jag ser nästan ut. idag är en fönstertvättardag. det vet jag nu. igår visste jag inte.
tvättafönsterdag när solen skiner!
eller vänta lite.
tvättafönsterdag när solen skiner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0