blinka för i helv..

Hur svårt kan det var att förflytta vänsterhanden...eller med rätt teknik, lillfingern eller annat valfritt finger till den lilla spaken oftast placerad alldeles bakom ratten på vänster sida?

Min ständiga, men tysta kommentar, vilken oftast kommer med en ökad puls samt en oerhörd vilja att veva ner (ja "veva ner", min bil är från -87) rutan och hänga mig ut med vänsterhanden höjd och handen knuten eller eventuellt med ett finger höjt över de andra och skrika lungorna ur mig,  "Men är det ingen jävla blinkers på den modellen eller?"

Blinka för i hel*ete! Nästa gång gör jag en u-sväng över refugen och sätter efter dig.
Nej det är inget hot. Det är ett löfte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0