52 kr

image2

I mitt nästa liv ska jag definitivt bli hip hopare.
En jävligt snygg sådan.
Hahaha..fy fan va gussen har skakat sin lilla rumpa idag.
Har fått använda fraser som "kefft" o "fett" o "tjo gussar" och lyft jeansen i skrevet så fort jag fått chansen. Värmlandstecknet är ringfingern och tummen ihop och övriga fingrar är raka....typ som djävulstecknet med tre fingrar som sticker upp.... Det har jag fått lära mig idag. Man kan inte göra East-tecknet när man bor i Karlstad....det är kefft.
Körde ett diffust medley med Ice Ice Baby, Snubben trodde han var cool, Såklart! och Cant touch this. Den sista är Mc Hammer och jag vet inte varför den kom med men så blev det...vi fick hjärnsläpp. Jag körde en backspin som såg mest ut som en hjälplös skalbagge och Sofies pappa Bengt, som dagen till ära var hip hopare av modell oldschool, freestylade bredvid..hahahaha!! Herregud vad mycket märkliga, men ack så ljuvliga, moves som kommer fram när alkoholen sätter till och vett, reson och normer lämnar kropp och medvetande. Jag älskar detta tillstånd av hela mitt hjärta. Min kropp vill befinna sig där. Hela tiden.
Jag älskar Missy Maja. Vi är ETT på nå vänster.

Yo!

Nu ska jag dricka O´boy, lossa på de snygga afroflätorna (Hanna svettades i 150 minuter) och sedan däcka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0