nej. jag ska tvätta fönster.

   image6
erika tyckte det blev så uppenbart.
tyckte det kändes jobbigt.
pinsamt på nå vänster.
alla vet.
de tittar på mig.
det är så uppenbart.
men kunde ju köpa mjölk också. kanske en limpa, några tomater och ett paket ägg.
eller nej inte ägg.
spaghetti kan fungera.
spaghetti är ganska avslappnat.
spaghettin kokar på spisen och jag....
nej det går ju inte heller.
jag har ju inget annat i korgen.
bara den.
en enda.
inte ens ett helt paket
inte ens en banan.
eller...nej fy det skulle ju bli ännu pinsammare!
vadå ska du äta den samtidigt.
usch vad äcklig skulle de tänka.
kanske kan köpa en tidning?
ja det skulle ju säkert göra saken bättre.
fräsch brud tänker de.
jag köper hellre en hel bal.
eller kanske näsdukar.
inte lika uppenbart.

                     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla skiter ju!

2007-10-14 @ 19:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0