Carro tipsar om böcker en dimmig fredag

Flickan som lekte med älgen av Stieg Larsson sa Carro.


Efter det upphörde boktipsandet något.

I filmen Zingo med han som spelar i Adam och Eva....Björn Kjellman (!) spelar de väl in en tysk älgporrfilm sa jag. Har ni sett den?
Herregud sa Karin och måttade med händerna. Den måste ju för fan va så här stor. uuuh.
Finns det inte en känd porrfilm där nån har sex med en åsna undrade Carro.
Jo sa jessica.
Sen sa hon vad italienskan hette och tog en rätt nöjd klunk av rödvinet.
Namnet på åsnekvinnan är en av de saker som alkoholintaget raderade för mig.

Men jag börjar tänka på falukorv av någon anledning.
En svensk klassiker.
I ugn med senap, lök, tomat och massa ost.
Med hemmagjort potatismos med smör och klumpar.


Kommentarer
Postat av: C

tur att det är nån som står för underhållningen...! haha

2007-12-08 @ 15:54:06
Postat av: Skägget

Kvinnan med åsnan hette (artistnamn) Cicciolina, Ilona Staller på riktigt. Hon satt senare i italienska parlamentet.

2007-12-08 @ 21:12:31
URL: http://skaegget.blogg.se
Postat av: Anonym

Jaja... Skägget glänste and beat me to the punch!

2007-12-08 @ 21:51:05
Postat av: maja

men vad fan hette filmen då?
nu kan väl jess få svara först skäggo...;-)

2007-12-09 @ 03:28:45
URL: http://mmmajs.blogg.se
Postat av: Skägget

Jag hade inte en aning om att det var en tävling!? Vad vann jag??
:)

2007-12-10 @ 13:10:21
URL: http://skaegget.blogg.se
Postat av: maja

hela livet är en tävling vet du väl... men du vinner inget annat än äran.
sorry.
men vad hette filmen då?

2007-12-10 @ 20:46:38
Postat av: Anonym

Jag kan inte skriva sånt för allmän beskådan fattar du väl?

2007-12-12 @ 00:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0